Meedenkend, sociaal

Ben door Timo volledig ontzorgd. Hij begreep volkomen de ingewikkelde thuissituatie van de aangereden Mulham en ook mijn positie (geen gezinslid, via vrijwilligersorganisatie huiswerkhulp van Mulham).

helemaal top!

Ik zou eerlijk gezegd nooit hebben bedacht letselschade te (kunnen/mogen)claimen maar mijn eigen verzekeraar wees mij op de mogelijkheid gezien ik toch voor enige tijd als ZZPér arbeids ongeschikt raakte door een aanrijding. Bureau JBL&G, Mr. Sieburgh, heeft mijn zaak onmiddellijk netjes opgepakt en snel tot tevredenheid afgehandeld. Alle lof!

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Vanwege mijn letselschade heb ik contact opgenomen met JBL&G. Ze hebben mij goed geholpen vanaf het begin tot het eind. Timo Meijerink heeft mij door het hele proces meegenomen en dit heb ik als prettig ervaren. Hij nam echt de tijd en ben blij met hoe het contact is verlopen. Bedankt!

Top ondersteuning

Continu en goed overleg Altijd onmiddellijke respons Goed luisterend oor Uitstekend werk verricht

Onpartijdige goede partij

Fijne en professionele ondersteuning tijdens een vreselijke periode.

Correct geholpen fantastisch zeer tevreden

Fantastisch geholpen

Ze hebben me prima geholpen.

Zonder hen had ik dit nooit afgehandeld kunnen krijgen

Helemaal super

Maarten klok heeft mij bijzonder goed bijgestaan ..de zaak is met tevredenheid afgesloten ! Mijn dank is groot en maarten is top

Toen mijn stiefdochter werd aangereden, kort nadat haar partner een vreselijk ongeluk had gehad heb Ik JBL&G ingeschakeld en via prima ondersteuning van Valentijn Rijnbeek is het `gevecht` met de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij uiteindelijk goed afgelopen. Dank voor de grondige en duidelijke ondersteuning !

Deskundig en empathisch

Vanaf het begin van de schademelding ontving ik deskundige ondersteuning van de heer Meijerink. Hij heeft veel werk verzet om de schade vergoed te krijgen. Er was regelmatig contact via mail en telefoon. Hij was altijd belangstellend naar mijn situatie, leefde mee en gaf duidelijke informatie over de stand van zaken. De zaak is naar mijn tevredenheid afgerond.

In één woord geweldig!

Mijn man en ik waren eind vorig jaar betrokken bij een zwaar auto-ongeluk. Gelukkig stonden we er niet alleen voor. Dennis Wijnia van bureau JBL&G Noord was er om ons met raad en daad bij te staan. Van het begin tot het eind heeft hij ons door deze moeilijke tijd geholpen. Dennis zijn snelle en doortastende optreden zorgde ervoor dat de zaak snel en tot ieders tevredenheid werd afgerond. Zijn professionaliteit, betrokkenheid en expertise maakten echt het verschil voor ons. We zijn Dennis en bureau JBL&G Noord enorm dankbaar en zouden hen zonder aarzeling aanbevelen aan iedereen die in een soortgelijke situatie verkeert. Martin en Linda

Super fijn!!

Wij hebben goede ervaring met jbl&g. Wij zijn fijn en serieus geholpen,goede contacten. Ze hebben ons elke keer goed op de hoogte gehouden als er veranderingen waren. Super!!

Goed geholpen!

Zonder dit bedrijf was ik er nooit zelf uitgekomen. Duidelijk in communicatie en staan voor jou recht.

Professioneel bedrijf die jou centraal stelt

Prettige en professionele begeleiding van Charlotte Groenveld die onze belangen uitstekend heeft behartigd. Ik kan JBL&G aan iedereen met een letselschadezaak aanbevelen.

Nienke heeft mij echt super goed geholpen en altijd netjes op de hoogte gehouden!

Dankzij Nienke werd ik het hele jaar iedere keer netjes op de hoogte gebracht ondanks dat de tegenpartij erg lang duurde met het oppakken van de zaak en het afhandelen daarvan. Het eerste gesprek met Nienke voelde ik mij gehoord en begrepen en daardoor wou ik graag doorzetten met de schadevergoeding aanvragen/eisen bij de tegenpartij. Alles werd duidelijk in dat eerste gesprek. Ook nadat eindelijk het verlossende woord kwam werd ik direct gebeld met het goede nieuws! Zelfs na het afhandelen heb ik nog een mail ontvangen met de vraag of ik alles had ontvangen waar ik recht op had. Dus al met al een top ervaring en nogmaals dankzij Nienke!

Geduldig, duidelijk, doelgericht

Duidelijk en goed bereikbaar met goede kennis van zaken

Deskundige hulp

Goed geholpen en geadviseerd. Altijd erg deskundig. Fijn en vriendelijk contact.

Goed en deskundig behandeld!

Mijn ervaring bij de advocaat heb ik als zeer prettig ervaren. Er werd goed naar mij geluisterd en er wordt meegedacht. Voelde me erg serieus genomen!

Een goede letselschade advocaat die goed opkomt voor de gedupeerde.

Ik ben goed geholpen door de letselschade advocaat. En ze kon zich inleven met de situatie en toonde begrip waar ik mij in bevond de pijn die ik had in mijn lichaam door de val op de grond die de scooterrijder (de tegenpartij) had veroorzaakt.

Een goede samenwerking, vakkundig en betrokken.

Over een periode van bijna 7 jaar ben ik vanaf de intake plus een kennismaking gesprek bij mijn thuis om mijn letselsituatie te bespreken tot de afwikkeling van de Letselschade zeer professioneel begeleid. Door operaties en revalideren en de corona periode heeft het allemaal wat langer geduurd, maar mijn toegewezen advocaat Nicole Dijkshoorn heeft mij met een hele fijne manier van communiceren en vakkundigheid, door deze moeilijke periode heen geholpen en is mijn letselschadezaak in volle tevredenheid afgewikkeld. Nogmaals dank aan Nicole je bent een topper.

Ik ben zeer tevreden met de service die ik heb ontvangen. Ik werd goed geholpen door Eva-Luna de Vries. Er werden snel acties ondernomen voor mijn schadedossier. Bedankt!

Uitstekende service / juridische bijstand gekregen bij letsel na ongeval. Eva heeft bijstand verleend gedurende dit traject, wat zij zeer adequaat en professioneel heeft gedaan. Erg dankbaar, en raad Juridisch Bureau Letselschade & Gezondheidsrecht zeker aan.

Professioneel, vriendelijk, snel en verstand van zaken.

Top ervaring een hele stres minder gehad

Geweldig goed geholpen

Duidelijk in gewone taal, tussendoor altijd op de hoogte gehouden van de genomen acties en tevreden over het resultaat. En belangrijk is dat je geheel ontzorgt wordt!

Ijsbaanpad 9

1076 CV Amsterdam